در نمایشگاه الکامپ چه کار باید بکنیم

در نمایشگاه چکار کنیم؟؟؟؟

نمایشگاه الکامپ امسال گذشت و چیزی که به نظر من بیشتر آمد این بود که دانشجویان و بازدیدکنندگان بیشتر سردرگم بودند و در واقع نمی دانستند برای چه به نمایشگاه آمده اند. به همین خاطر تصمیم گرفتم در این پست به صورت بسیار مختصر به نمایشگاه ها و فرصتهای نهفته در آن اشاره کنم.

نمایشگاه های مختلف بازدید کنندگان متفاوتی هم دارد.

عده ای به عنوان یک تفریح به نمایشگاه نگاه میکنند. برای تفریح در نمایشگاه دوری میزنند و میروند. این افراد بیشتر جذب غرفه های با رنگ و لعاب و پر سر و سدا می شوند.

عده ای می آیند تا هدایای تبلیغاتی از غرفه داران بگیرند که این هدایا نوعا از طرف غرفه های اینترنت و فروشگاه های غرفه دار عرضه می شود.

عده ای هم برای آشنایی با تکنولوژی روز دنیا و توانمندی های شرکت های جدید زحمت رفتن به نمایشگاه را به خود می دهند. تعداد شرکت هایی که در این عرصه ها فعالیتی کرده باشند زیاد نیست ولی همین ایده های کم می تواند آینده شغلی روشنی را ترسیم کند.

عده ای در نمایشگاه ایده می گیرند تا بفهمند که چطوری میتوانند یک کسب و کاری راه اندازی کنند. در این قسمت می توان به تحلیل معایب راهکاری های ارایه شده توسط شرکت ها پرداخت یا محصولاتی را در حاشیه تکمیلی محصولات آنها ابداع کرد.

عده ای هم برای شبکه سازی با افراد مختلف در شرکتها وارد نمایشگاه می شوند. فضای نمایشگاه فضای مناسبیست تا شرکتی را پیدا کنید که بتوانید در آن چیزهای جدید یاد بگیرید. سعی کنید با مسولین غرفه ها صحبت کنید و از آنها درخواست کنید تا در شرکتشان کارآموزی کنید. البته نمیتوانید انتظار داشته باشید بدون داشتن تجربه و مهارت در مایکروسافت استخدام شوید ولی حداقل تلاش میتوانید بکنید.

مهمترین تخصص شما به عنوان یک فعال فاوا باید فروش باشد.

فروش محصولاتتان

فروش خدماتتان

فروش وقتتان

و….

پس از الان تمرین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *